Albalact a lansat un iaurt pentru bărbaţi

Zuzu Max

Albalact, cel mai mare producător de lactate cu acţionariat majoritar românesc, a lansat Zuzu Max, un iaurt cu un procent mai mare de grăsime şi destinat bărbaţilor.
Zuzu MAX se adresează cu preponderență segmentului masculin, un segment aproape ignorat pe piața autohtonă a iaurturilor, în condițiile în care 48% din populația din România este de sex masculin. Zuzu MAX nu a apărut întâmplător, el este un răspuns la insight-urile pe care le avem de la consumatori. Studiile pe care le-am realizat ne-au arătat că există o nemulțumire în rândul populației masculine legată de faptul că brandurile din categoria iaurt se adresează în special femeilor. Bărbații se raportează în alt fel la categoria iaurt, pentru ei gustul bun este dat cremozitate și de conținutul de grăsime. Iar un stil de viață sănătos nu exclude produse cu conținut mai mare de grăsimi, cu atât mai mult cu cât vorbim despre un iaurt – prin definiție un aliment sănătos. Astfel, le-am adus bărbaților, în premieră, ceea ce și-au dorit”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing Albalact.
Portofoliul Zuzu Max cuprinde: iaurt natur 10% grăsime (300 de gr si 140 gr) și iaurt cu fructe 4% grăsime (125 gr) în șapte sortimente: iaurt cu căpșuni, iaurt cu mure și zmeură, iaurt cu afine, iaurt cu cireșe, iaurt cu mere și pere, iaurt cu mango și iaurt cu piersici.
Zuzu Max este unul dintre produsele lansate de Albalact anul acesta, după ce a încheiat investiţii de aproximativ opt milioane de euro în modernizarea şi extinderea capacităţii de producţie a fabricii de la Oiejdea, din judeţul Alba. Investiţiile au fost gândite să susţină creşterea companiei în următorii ani şi să-i consolideze poziţia pe diverse Albalact a schimbat linia de ambalare şi pentru iaurt, care din 2012 a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia nouă a introdus un nou ambalaj în portofoliu – paharul de plastic pătrat cu gramaj mic.
Zuzu este unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul Albalact, companie cu afaceri de circa 96 milioane de euro anul trecut. Zuzu reprezintă circa 37% din afacerile Albalact.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.erulmag.ro

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Albalact a lansat un iaurt pentru bărbaţi”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

code

ACTUALITĂȚI

AUTO

Ne gasesti si pe Facebook

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

Urmăriți-ne pe Pinterest!

Pinterest

POLITICĂ

SOCIAL

PARTENERI

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Urmăriți-ne și pe:

Vacanţe pe Litoral

CINEMA

JUSTIȚIE

camere foto digitale

Inchiriere Apartament de LUX

Abonare la Feed-uri RSS (Google)

FeedBurner Lumea Presei