Alexandru Pitigoi, lider dupa prima zi din Danube Delta Rally® 2017

Alexandru Pitigoi lider Danube Delta Rally
Alexandru Piţigoi conduce în clasamentul Danube Delta Rally, după primele trei probe ale întrecerii, cu un avans consistent, de 41 de secunde în faţa lui Vali Porcisteanu, în timp ce Sebastian Barbu este al treilea, după un debut de raliu cu mici probleme tehnice.

Alexandru Piţigoi şi al său Porsche 911 GT3 ocupa prima poziţie la capătul celor trei probe speciale care au alcătuit ziua întâi din Danube Delta Rally, în întrecerea contând pentru Campionatul Internaţional de Raliuri. Pilotul bucureştean a transformat în secunde preţioase viteză maximă superioară a maşinii sale, înscrisă la clasa RGT, câştigând primele două probe, astfel că duce în ziua secundă un avans de 41 de secunde în faţa celui mai apropiat urmăritor.
„Pentru noi a fost o zi plăcută, dar poate puţin cam scurtă. Probele de azi au fost foarte rapide, pe alocuri poate prea rapide, un lucru pe care îl ştiam de la recunoaşteri, dar cu toate astea tot am fost puţin surprinşi. Am rulat de multe ori aproape sau chiar la viteză maximă, undeva la 225-230 km/h” a spus Piţigoi.
Vali Porcisteanu ocupa poziţia secundă, la comenzile unui Mitsubishi Lăncer Evo IX, după o zi care s-a încheiat cu mici probleme.
„Pe proba Jurilovca a început să patineze ambreiajul puţin, cred că avem o scurgere de ulei la cutia de viteze” a explicat el. „În rest, totul a mers bine, ne simţim excelent, că de obicei, la Tulcea şi sper să ajungem cu bine la sosire”.
Poziţia a treia este ocupată de Sebastian Barbu, cel care aleargă cu un Ford Fiesta R5. Nici pentru el debutul de raliu nu a fost lipsit de probleme, cele peste 35 de grade din atmosfera resimţindu-se la motorul maşinii sale, al cărui calculator a înregistrat o sumedenie de erori electronice.
„O zi interesantă, însă care a început cu mici probleme tehnice pentru noi a spus Barbu. Maşina se supraîncălzeşte şi apar tot felul de erori, iar pe prima probă motorul s-a oprit şi am pierdut mai bine de 20 de secunde până am reuşit să repornim. Pe parcurs problema pare că s-a rezolvat şi am început să recuperăm, am ajuns cu bine la final de zi şi asta e important”.
Edwin Keleti nu a reuşit să se bucure de Ford-ul Escort Mk2 cu care a luat startul, singurii kilometri contra cronometru parcurşi de clujean în acest raliu rămânând cei de la shakedown, după ce a fost nevoit să abandoneze la scurt timp după startul în prima probă, cu probleme tehnice.
Maşinile istorice, care se întrec la regularitate, au avut astăzi acelaşi parcurs cu cele moderne, de competiţie, încheind ziua cu excursia în Portul Jurilovca, unde a fost organizată o regrupare şi un ospăţ cu mâncăruri tradiţionale din zonă. Ziua secundă va avea însă un program diferit pentru cele două categorii, cu modernele alergând de două ori specialele Posta şi Luncaviţa, la Vest de Tulcea, în timp ce istoricele se deplasează către Sud-Est, mergând până la Dunavatu de Jos. Cele două categorii se reunesc pentru superspeciala din centrul Tulcei, care încheie raliul.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.erulmag.ro

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Alexandru Pitigoi, lider dupa prima zi din Danube Delta Rally® 2017”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

code

ACTUALITĂȚI

AUTO

Ne gasesti si pe Facebook

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

Urmăriți-ne pe Pinterest!

Pinterest

POLITICĂ

SOCIAL

PARTENERI

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Urmăriți-ne și pe:

Vacanţe pe Litoral

CINEMA

JUSTIȚIE

camere foto digitale

Inchiriere Apartament de LUX

Abonare la Feed-uri RSS (Google)

FeedBurner Lumea Presei