Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Anticoncepționalele pot cauza atac cerebral

Anticonceptionalele pot cauza atac cerebral
O mamă în vârstă de 28 de ani, care credea că avea o migrenă, suferea de fapt un accident vascular cerebral după ce luase pilule contraceptive, scrie dcnews.ro.

Natalie Trickett, din Lancashire, s-a prăbușit din cauza unui cheag de sânge. Medicii i-au spus că pilule contraceptive pe care aceasta le lua, Microgynon, au cauzat cheagul de sânge. După atacul vascular cerebral suferit, Natalie a rămas cu vederea afectată permanent și cu partea dreaptă a feței slăbită.
Britanica, în vârstă de 28 de ani care este și mamă a doi copii, credea că avea o migrenă. De fapt, potrivit Daily Mail, ea avusese un accident vascular cerebral cauzat, potrivit medicilor, de pilulele contraceptive pe care femeia le luase.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.rulmentistoc.com

Sending
User Review
0 (0 votes)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Anticoncepționalele pot cauza atac cerebral”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

 

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

 

Închiriere Apartament de LUX

 

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI