FOTO – De Ziua Copilului, 36 de copii s-au întâlnit cu marea pe care nu o văzuseră niciodată

IFA_8611
36 de copii cu posibilităţi materiale reduse, care nu au văzut niciodată Marea Neagră, se află în vacanţă pe litoralul românesc, în cadrul campaniei #PrimaZiLaMare, derulată de turoperatorul Paralela 45 şi de organizaţia umanitară Concordia, în perioada 31 mai – 4 iunie.

De Ziua Copilului, au interacţionat cu Marea Neagră, ghidaţi de un salvamar, după care au participat la un spectacol la Delfinariul din Constanţa.

IFA_8528
În drumul lor spre mare au vizitat Muzeul Naţional al Satului Dimitrie Gusti din Bucureşti, iar pe litoral, în următoarele zile de vacanţă, vor vizita Portul Tomis, Acvariul şi Ferma Animalelor Ograda Veseliei din Mangalia, se vor plimba pe faleza din Mamaia şi pe cea a Cazinoului din Constanţa. În fiecare zi au programate activităţi pe plajă cu animatori.

IMG_20170601_105645
Copiii provin din Ploieşti şi sunt înscrişi în programele organizaţiei umanitare Concordia.
„Copiii locuiesc în Ploiești, in comunitatea Miumiu, de la marginea orașului“, spune Ana Șeicaru, coordonatorul proiectului. Venirea la mare este considerată de copii, o minune. Cei mici au intrat in apa mării încă de aseară.
Agenția de turism care a lansat astăzi programul „Prima zi la mare” face un apel ca și alte agenții să li se alăture ca în anii viitori să vină 10 autocare cu copii.

IFA_8496

“Întâlnirea cu Marea Neagră a produs foarte multă bucurie copiilor, care o ştiau de la televizor sau din fotografii, şi a fost un moment extrem de emoţionant pentru noi, organizatorii campaniei #PrimaZiLaMare. Ca agenţi de turism, face parte din viaţa noastră să vedem nu numai Marea Neagră de mai multe ori pe an, ci şi alte mări şi oceane, şi trăim printre oameni care nu au văzut măcar Marea Neagră. Ne-am propus ca din acest an să ducem pe litoralul românesc cât mai mulţi copii dintre cei care nu au fost niciodată. Ne dorim ca programul să devină unul naţional şi din 2018 să ni le alăture mai multe agenţii de turism membre sau nemembre ale Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism”, declară Corina Enache, director de vânzări Paralela 45.
Ideea campaniei a apărut ca urmare a evidenţierii în mediul public a faptului că 22% dintre români nu au fost niciodată la mare, potrivit unui studiu IRES, în timp ce un altul, realizat de World Vision Romania și de Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca, arată că jumătate din copiii din România au risc de sărăcie și excluziune socială.
#PrimaZiLaMare face parte dintr-o serie de campanii de responsabilitate socială derulate de turoperatorul Paralela 45 de-a lungul timpului, care au în prim plan educația, copiii defavorizaţi, protejarea mediului și activitățile culturale.
Concordia, organizație independentă neguvernamentală și non-profit care are ca misiune susținerea și (re)integrarea socială, familială, școlară și profesională a copiilor, tinerilor și familiilor aflate în dificultate, spre o viață independentă și autonomă, are o experienţă de 25 de ani în România. Proiectele Concordia se derulează în București, Ploiești și Ariceștii Rahtivani, Județul Prahova, și se adresează unui număr de peste 600 persoane în fiecare an.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.erulmag.ro

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “FOTO – De Ziua Copilului, 36 de copii s-au întâlnit cu marea pe care nu o văzuseră niciodată”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

code

ACTUALITĂȚI

AUTO

Ne gasesti si pe Facebook

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

Urmăriți-ne pe Pinterest!

Pinterest

POLITICĂ

SOCIAL

PARTENERI

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Urmăriți-ne și pe:

Vacanţe pe Litoral

CINEMA

JUSTIȚIE

camere foto digitale

Inchiriere Apartament de LUX

Abonare la Feed-uri RSS (Google)

FeedBurner Lumea Presei