Model de bune practici pentru membrii ANAT – se recomandă evitarea sintagmelor „cel mai mare turoperator”, „cea mai sigură agenţie”, „turoperatorul nr.1”

Conferinta presa ANAT 166
Consiliul Director al Patronatului Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT) recomandă tuturor membrilor asociaţiei să evite utilizarea sintagmelor de tipul “cel mai mare turoperator”, “cea mai mare agenție”, “cel/cea mai bun(ă)”, “cel/cea mai sigur(ă)”, “singurul turoperator”, “singura agenție”, “turoperatorul nr. 1″, “cea mai importantă” în cadrul activităților proprii de marketing și promovare, atât în relația cu partenerii interni și externi, cât şi în relaţia cu clienții, informează un comunicat al ANAT, remis sâmbătă Lumea Presei.

Decizia a fost luată în cadrul întrunirii Consiliului Director al asociației din data de 21 septembrie 2014.
Măsura vine în susţinerea bunelor practici în domeniul publicităţii şi promovării companiilor, şi în vederea implementării unor reguli de bun simţ în acest domeniu, reguli care se discută în acest moment şi la nivelul Comisiei Europene.
ANAT înţelege să promoveze modele de bune practici pentru industria de călătorii şi, în acest spirit, am decis să recomandăm membrilor noştri să evite de acum încolo, în publicitatea proprie, sintagme care ar putea afecta imaginea altor membri”, declară Lucia Nora Morariu, președintele ANAT, potrivit comunicatului citat.
Trebuie să fim conştienţi că, pe o piaţă liberă, concurenţială, există întotdeauna un ansamblu de actori care fac ca piaţa să funcţioneze, actori care sunt, fiecare în felul său, competenţi în ceea ce întreprind şi care trebuie să se respecte între ei chiar dacă se află în relaţii de concurenţă. Este cazul ca membrii asociației să fie un exemplu pentru aplicarea unor metode de publicitate onestă, decentă, cu respect faţă de clienţi şi faţă de colegi, în spirit european”, a completat Lucia Nora Morariu.
Propunerea Consiliului Director a fost bine primită, agențiile membre ANAT putând fi un bun exemplu de fair-play în industria turismului. Recomandarea este valabilă din momentul aprobării. ANAT numără peste 500 de membri din întreaga țară, în cea mai mare parte agenții de turism.
Prin informarea mass media şi a publicului despre modelul de bune practici pe piaţa agenţiilor de turism aprobat de Consiliul Director al asociaţiei, ANAT marchează Ziua Mondială a Turismului, care se sărbătoreşte în fiecare an pe 27 septembrie.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.erulmag.ro

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Model de bune practici pentru membrii ANAT – se recomandă evitarea sintagmelor „cel mai mare turoperator”, „cea mai sigură agenţie”, „turoperatorul nr.1””

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

code

ACTUALITĂȚI

AUTO

Ne gasesti si pe Facebook

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

Urmăriți-ne pe Pinterest!

Pinterest

POLITICĂ

SOCIAL

PARTENERI

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Urmăriți-ne și pe:

Vacanţe pe Litoral

CINEMA

JUSTIȚIE

camere foto digitale

Inchiriere Apartament de LUX

Abonare la Feed-uri RSS (Google)

FeedBurner Lumea Presei