Vama Veche declară competitie deschisă Statiunii Mamaia

Plaja Vama Veche
ALDD si Primaria Limanu anunta introducerea unei noi Taxe de Promovare la Vama Veche.

Ieri, în Conferința de presă de bilanţ şi retrospectiva 2016, Preşedintele ALLD şi Primarul Daniel Georgescu au dezvăluit câteva dintre surprizele aflate în lucru pentru 2017. Odată cu intrarea în ALDD (Primăria cu nr.10), Vama Veche a devenit cel mai nou Brand turistic preluat în management de destinaţie la Asociaţia Litoral-Delta Dunării. În plus, ieri, Primarul Limanu – 2 Mai – Vama Veche, Daniel Georgescu a declarat că intră în competiţie directă cu Mamaia în reconstrucţia imaginii şi brandului Vama Veche, şi că se va alătura în toate campaniile şi evenimentele de promovare.
Corina MartinPăstrăm Spiritul liber de Vama Veche, dar scoatem Vama în lume. Strategic, aveam nevoie să consolidăm ca imagine ambii piloni principali ai Litoralului, adică şi Vamă Veche, alături de Mamaia. De data aceasta, administraţia locală şi noul primar au înţeles de ce este esenţial să stabileşti şi să urmăreşti o Strategie de promovare, care să aducă rezultate şi coerentă. Vama Veche este deja un brand binecunoscut, dar are nevoie de reconstrucţie şi şlefuire şi trebuie promovat ca produs turistic distinct şi special şi pe pieţele externe pe care acum le deschidem pentru Litoral. Vom oferta de acum către turoperatorii străini şi locaţii speciale din Vamă! Introducerea Taxei de Promovare la Vama Veche ne va permite o campanie de promovare cu rezultare care să atingă performanţele pe care le-am obţinut cu Mamaia. Vama Veche intra astfel puternic pe piaţa promovării turismului românesc„, a declarat Președintele ALDD, Corina Martin.

Daniel Georgescu si Corina Martin
Am declarat competiţie deschisă între Mamaia şi Vama Veche, în sensul că ne alăturăm strategiei ALDD şi facem echipă pentru promovare la târguri şi evenimente naţionale şi internaţionale. Veţi vedea Vama Veche în premieră la Târgurile de Turism şi pentru că înţelegem că avem nevoie de buget pentru a egala şi depăşi rezultatele campaniei Mamaia Style, am decis să preluăm şi noi modelul introducerii Taxei de Promovare. Devenim astfel a doua Primărie de pe Litoral şi a 4-a din ţară cu un model special de promovare, care ne va permite să creăm evenimente, să realizăm primele noastre materiale de promovare, film oficial Vama Veche, infotrip-uri cu agenţi de turism şi presa şi să ne prezentăm la Târgurile de turism alături de toţi ceilalţi membri ALDD„, a declarat Daniel Georgescu.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.rulmentistoc.com

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Vama Veche declară competitie deschisă Statiunii Mamaia”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Inchiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI