Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Autovehiculele cu MTMA de peste 5 tone vor avea restrictie de circulatie pe podul Agigea

Restrictii pe Podul de la Agigea

Circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă (MTMA) autorizată superioară limitei de 5 tone va fi restricţionată pe podul de la Agigea până pe data de 4 mai 2016, traficul rutier permis autovehiculelor destinate transportului de persoane şi a celor cu regim de circulaţie prioritară urmând să se desfăşoare pe benzile centrale ale podului la viteză maximă de 50 km/h, informează Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Însă, urmează ca podul să fie închis TOTAL, pentru două luni de zile, până când vor fi executate lucrări de punere în siguranţă.
„Podul de la Agigea aflat pe DN 39 va fi închis pentru două luni. Este soluţia ideală pentru a se putea lucra şi finaliza lucrările de reparaţii la podul de la Agigea. Închiderea lui se va face pe o perioadă de două luni. Atunci când se vor finaliza lucrările la breteaua care se desprinde din podul nou care face legătura dintre Autostrada A4 şi Portul Constanţa, şi care trece prin localitatea Agigea, podul vechi se va închide pentru reparaţii. Traficul rutier va fi preluat astfel de podul nou, iar până la deschiderea sezonului estival, lucrările la podul vechi vor fi finalizate. Nu ştiu exact de ce se întârzie cu lucrările, acolo este vorba de plăţi neefectuate, lucruri care nu ţin de noi astfel că nu pot da prea multe detalii. În momentul în care voi cunoaşte exact toate informaţiile am să le fac şi eu publice”, a declarat Ion Constantin, prefectul judeţului Constanţa.
Reprezentantul Guvernului în teritoriu a mai precizat că a fost înştiinţat cu privire la demararea procedurilor de obţinere a avizelor necesare închiderii podului vechi de la Agigea. Perioada când podul va fi închis total urmează să fie stabilită de o comisie interministerială.
În perioada închiderii vechiului pod, ruta ocolitoare include noul pod rutier de la Agigea peste Canalul Dunăre-Marea Neagră cât și breteaua de acces ce face legătura la DN 39A.
Conducătorii autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată superioară limitei de cinci tone, care au ca destinaţie finală Portul Constanţa, pot utiliza următoarele variante ocolitoare: pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud şi retur, traficul rutier se va desfăşura pe următoarea rută ocolitoare: A2 (Bucureşti – Constanţa) – nod rutier A4 – intrare Port Agigea – Constanţa Sud (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre -Marea Neagră) – Poarta 10 bis (Port Constanţa). Pentru relaţia Hârşova (DN2A) Port Constanţa Sud şi retur, traseul de ocolire va fi: A4 (Nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A4 – intrare pod Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagră) – Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud).
Pentru relaţia Mangalia – Port Constanţa şi retur, traseul de ocolire va fi: Mangalia – DN39 – Agigea – intersecţie DN39 cu DN 39A, DN 39A – intrare Port Constanţa.

Sending
User Review
0 (0 votes)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Autovehiculele cu MTMA de peste 5 tone vor avea restrictie de circulatie pe podul Agigea”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI