Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Importanta taxei de promovare si bilantul Asociatiei Litoral-Delta Dunarii pe 2015

Corina Martin
Foto: Ovidiu Oprea

Azi, 23 decembrie 2015, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a prezentat într-o conferinţă de presă bilanţul şi bugetul activităţilor de promovare derulate în acest an.
Reprezentanții Asociației Litoral Delta Dunării, susțin că succesul staţiunii Mamaia vine din implementarea taxei de promovare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm în ultimii 3 ani o strategie specială de promovare, care a inclus:
– stabilirea pietelor tinta (principale pieţe emitente de turişti către destinație)
– participarea la târguri interne și internaționale
– realizarea materialelor de promovare
– evenimente şi conferinţe externe de promovare
– proiecte speciale de Promovare
– calendarul de evenimente în stațiune
– ambasadori onorifici ai stațiunii
– un program nou – CONSTANTA CITY BREAK.
Asociaţia Litoral – Delta Dunării este liderul organizaţiilor private de promovare din România, deţine o strategie proprie pentru promovarea destinaţiei şi în special pentru Mamaia, organizează şi susţine evenimente în staţiune, conferinţe şi evenimente proprii de prezentare internaţionale, încheie parteneriate cu companii aeriene, lucrează direct cu ambasadele, consulatele şi birourile de turism ale României din străinătate, realizează propriile campanii de promovare media în ţările pieţelor ţintă, încheie protocoale cu organizaţii, federaţii sportive, instituţii publice (ISU, Jandarmeria, Inspectoratul Şcolar Judeţean), administrează singură un buget de promovare ca autoritate contractantă (similar autorităţilor publice) şi a devenit un model preluat la constituirea altor asociaţii de promovare şi dezvoltare a turismului din România„, a declarat președintele Asociației Litoral – Delta Dunării, Corina Martin.
de asemenea, aceasta a mai adăugat că, în condiţiile în care noul Cod Fiscal a desfiinţat taxa hotelieră şi având în vedere că Autoritatea Naţională pentru Turism a epuizat banii atraşi din fonduri europene, introducerea unei Taxe de promovare rămâne singura soluţie pentru ca destinaţiile turistice să îşi constituie bugete de promovare care să fie colectate de primării şi date spre administrare asociaţiilor de promovare şi dezvoltare a turismului locale şi regionale din care şi primăriile trebuie să facă parte.
În acest context se dovedeşte eficienţa introducerii taxei de promovare a staţiunii Mamaia şi tocmai de aceea modelul nostru a fost preluat şi implementat de Primăriile Oradea şi Bucureşti.
În continuare suntem cea mai puternică organizaţie din turismul românesc în parteneriat public-privat şi continuăm să milităm pentru înfiinţarea Organizaţiei Române de Turism, după modelul asociaţiei noastre„, a mai spus Corina Martin.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.rulmentistoc.com

Sending
User Review
5 (1 vote)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Importanta taxei de promovare si bilantul Asociatiei Litoral-Delta Dunarii pe 2015”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI