Mamaia, litoralul romanesc si Delta Dunarii se promoveaza la Londra

Statiunea Mamaia
În perioada 4-7 februarie 2016, delegaţia Asociaţiei Litoral Delta Dunării participă la târgul internaţional de turism de la Londra, „Destinations: The Holiday & Travel Show”, în standul Autorităţii Naţionale pentru Turism, pentru a promova Mamaia, litoralul românesc şi Delta Dunării.

Astfel, filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia rulează pe ecranele din standul României, pe întreagă durata a târgului, iar vizitatorilor la standul României le sunt puse la dispoziţie materiale de promovare în limba engleză. Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării a afirmat că strategia Mamaia Style se bazează pe menţinerea interesului crescut al turiştilor români faţă de destinaţia noastră, dar şi pe creşterea numărului de turişti străini pe Litoral şi în Delta Dunării.
Ca atare, ne concentrăm acţiunile şi bugetele pe pieţele de pe care am reuşit să atragem zboruri către Constanţa, iar Marea Britanie intră între aceste pieţe strategice pentru noi, în urmă introducerii cursei Constanţa – Londra de către compania WizzAir. Încă din vara trecută lucrăm la un proiect de promovare a staţiunii Mamaia pe piaţă U.K. şi suntem în discuţii cu firme britanice organizatoare de evenimente, care au intrat în proiectul nostru. Ne propunem să promovăm Mamaia că locaţie pentru evenimentele lor. Anunţăm astăzi primul rezultat concret în acest proiect. În luna iunie a.c., ALDD va aduce, în premieră, agenţi de turism şi organizatori de evenimente britanici în Infotrip în Mamaia, pe Litoral şi în Delta Dunării. În premieră, organizăm împreună cu ei o sesiune de networking, care îi va aduce pe invitaţii noştri faţă în faţă cu cei mai importanţi furnizori de servicii turistice de pe litoral: hotelieri, agenţii de turism, transportatori, organizatori de evenimente etc.”, a declarat Corina Martin.

Mamaia promovata la Londra2

Asociaţiile de Promovare Litoral – Delta Dunării şi Asociaţia de Promovare Bucureşti susţin astfel împreună una din componentele proiectului „Descoperă România” al Federaţiei FAPT, care de această dată se adresează pieţei britanice de organizatori de evenimente. Mamaia şi Bucureşti vor intra astfel în ofertele companiilor specializate în evenimente că „reccomended locations” (locaţiile recomandate) pentru evenimente muzicale, teambuilding-uri, petreceri de burlaci, evenimente corporate, etc. Proiectul este susţinut şi finanţat din bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia.

Sending
User Review
5 (1 vote)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Mamaia, litoralul romanesc si Delta Dunarii se promoveaza la Londra”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI