Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Un nou model al taxei de promovare turistica a fost instituit si in Bucuresti

Corina Martin

Federația Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) anunță că la București, s-a adoptat al treilea model al Taxei de Promovare Turistică instituit în România, după cel implementat de Asociația Litoral – Delta Dunării, în cazul Taxei de Promovare „Mamaia-Sat Vacanță”, cu 3 ani în urmă.

Votul taxei de promovare
Consiliul General al Municipiului Bucureşti a adoptat, astăzi, 10 decembrie a.c., cu 33 voturi „pentru” introducerea taxei speciale de promovare, de 1% din veniturile hoteliere. Mamaia creează astfel un nou model, după cel introdus deja la Oradea.
„În numele Federatiei Asociaţiilor de Promovare Turistica din România (FAPT), duc personal o campanie încă din 2010, pentru a introduce acest model de taxă de promovare la nivel local în România, taxă care să fie alocată asociaţiilor de promovare şi dezvoltare turistică locale. Am fost prezentă azi în şedinţa de Consiliu General al capitalei, după întâlnirea cu Primarul general interimar, dl. Răzvan Sava, pentru a prezenta modelul Mamaia-Sat Vacanţă. De altfel, acest model a fost transmis şi dezbătut de mulţi alţi colegi din celelalte asociaţii de promovare din România. Am lucrat de mai mult timp pentru a implementa şi la Bucureşti acest model, aşa cum s-a reuşit la Oradea”, a declarat Corina Martin, președinte al Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România și al Asociației Litoral – Delta Dunării.
La rândul său, Răzvan Pîrjol, Preşedinte Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Bucureşti – Bucharest Convention & Visitors Bureau a declarat: „Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Bucureşti salută soluţia găsită de Primarul General al capitalei, prin instaurarea taxei de promovare care să fie alocată direct asociaţiei de promovare, deoarece corespunde cerinţei industriei ospitalităţii şi reprezintă un mod fiabil de finanţare a activităţilor de promovare a capitalei, aşa cum s-a dovedit în Mamaia şi Oradea.”

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.rulmentistoc.com

Sending
User Review
5 (1 vote)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Un nou model al taxei de promovare turistica a fost instituit si in Bucuresti”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI