Numarul turistilor care si-au petrecut vacantele pe litoralul romanesc a crescut cu 20%.

Bilant-la-sfarsitul-sezonului-estival-2015

La sfârşitul sezonului estival 2015, se estimează o creştere de aproximativ 18-20% a numărului de turişti pe litoralul românesc, conform datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, precum și din estimările primite de la ANAT și de la asociatiile patronale hoteliere. Creşterea se datorează campaniei intense de promovare a Litoralului, demarate încă din toamna anului trecut, numărului mare de evenimente organizate în toate staţiunile, și cu precădere prin campania “Mamaia Style”, îmbunătățirii standardului serviciilor turistice oferite de hotelieri și proprietarii de structuri turistice de alimentație publică și agrement, precum și măsurilor adoptate în ultima perioadă de către Guvernul României, care au avut un efect direct asupra stimulării creșterii circulației turistice în Romania
(reducerea TVA), potrivit unui comunicat transmis, marți, de Asociația Litoral – Delta Dunării, remis Lumea Presei.
În topul staţiunilor s-au aflat în acest an Mamaia, Eforie şi Venus.
O creștere constantă s-a înregistrat şi în sudul litoralului, mai ales datorită investiţiilor noi în segmentul hotelier (în special în Venus) şi în agrement (între care un nou parc de aventură, deschis în acest an în Neptun).
Creşterea totală se datorează promovării susţinute a litoralului, demarate încă din toamna anului trecut, împreună cu agenţiile de turism, hotelierii şi autorităţile locale, prin participarea Asociației Litoral – Delta Dunării la toate târgurile de turism naţionale (Bucuresti, Cluj, Timişoara, Braşov, Iaşi, Bacău, Ploieşti) şi internaţionale (Londra, Varşovia, Tel Aviv, Chişinău, Berlin) și odată cu lansarea programului “Înscrieri Timpurii”, încă din noiembrie 2015. La Târgurile de turism de la Londra, Chișinău, Varșovia și Tel Aviv, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a participat în premieră, inclusiv cu show-uri Mamaia Style,
În acest an, conform Asociației Litoral Delta-Dunării, s-a dublat numărul de zboruri charter Tel Aviv – Constanţa faţă de 2014, ceea ce a generat un volum total de 4000 turişti israelieni şi venituri de 4 milioane USD din pachetele de vacanţă, la care se adaugă venituri de cca 1,5 milioane USD din vânzarea de bilete la atracţii, tururi şi excursii locale.
Asociaţia Litoral – Delta Dunării a demarat în premieră o campanie de promovare pe cele mai importante 5 posturi de radio din Israel, realizarea unui spot video Mamaia Official în ebraică şi a primelor broşuri oficiale de promovare în ebraică.
Strategia de dezvoltare de trafic aerian către/de la aeroport Constanța a adus două noi rute aeriene – la 2 mai 2015 au fost lansate zborurile Milano – Constanţa (operate de compania aeriană Blue Air), iar pe 30 mai 2015 au început zborurile Londra – Constanţa (operate de WizzAir). Continuăm să fim conectaţi cu Istanbul prin prezenţa Turkish Airlines şi avem în vedere extinderea numărului de zboruri în viitorul apropiat, pentru a atrage pieţe noi de turişti către litoral.
Nu în ultimul rând, creşterea numărului de turişti se datorează unei mai bune comunicări cu hotelierii şi agenţiile de turism şi autorităţile locale, dar şi afectării pieţelor turistice Bulgaria, Egipt, Tunisia şi Grecia.
Considerăm 2015 cel mai bun sezon din 2008 încoace, atunci cand am avut cel mai bun an pentru turismul românesc din ultimii ani. În 2015 am promovat în premieră Mamaia, litoralul şi Delta Dunării către 2 pieţe externe pe care nu le-am mai abordat până acum, respectiv Turcia, Italia şi Israel. Vom continua şi în 2016 campania de promovare Mamaia Style, prin participarea la târgurile interne şi internaţionale, infotrip-uri şi organizarea de evenimente. Ne interesează în mod special să atragem pe litoral pieţele vest-europene, şi intenţionăm ca, pe lângă rutele aeriene noi ce ne-au conectat în acest an cu Londra, Milano şi Tel Aviv, să atragem şi zboruri şi tour-operatori din Olanda şi Germania. Continuam in forta Campania Mamaia Style si promovarea Litoralului Romanesc 2016!”, a spus Corina Martin, Preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.
În acest moment, Asociaţia Litoral – Delta Dunării, împreună cu membrii săi, pregătește lansarea campaniei de toamnă de promovare a litoralului românesc și Deltei Dunării, pentru sezonul estival 2016.
Sezonul 2015 în Delta Dunării este în curs, sunt anunțate rezervări inclusiv pentru toată luna octombrie, și până în acest moment anunțăm o creștere de 30% a numărului de turiști față de 2014. O concluzie importantă este aceea că a crescut procentul de turisti romani în vacanță în Delta Dunării, ca dovadă că românii au început să-și descopere mai mult țara”, a spus vicepreşedintele Asociaţiei Patronatului în Turismul din Delta Dunării.

Sending
User Review
5 (1 vote)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Numarul turistilor care si-au petrecut vacantele pe litoralul romanesc a crescut cu 20%.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI