RATC Constanța anunță un număr non-stop pentru reclamații

Telefonul calatorului
Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța informează publicul călător că pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, așteptă mesajele pe următoarele canale de comunicare:

– NUMĂRUL CĂLĂTORULUI 0241 / 694 960 – NON STOP
– e-mail dedicat– reclamatii@ratc.ro
– Facebook – “Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța”
„Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța” precizează într-un comunicat reprezentanții RATC.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.rulmentistoc.com

Sending
User Review
0 (0 votes)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “RATC Constanța anunță un număr non-stop pentru reclamații”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI