Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Strategia de promovare si bilantul Mamaia Style 2015, dezbatute in cadrul unei intalniri a ANAT cu agentiile de turism

Asociaţia Litoral – Delta Dunării a prezentat ieri, 8 decembrie 2015, strategia de promovare şi bilanţul Mamaia Style 2015, în fața a 40 agenții de turism din judeţul Constanţa, la intâlnirea Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) cu agentiile de turism din regiunea Sud Est.

Presedinte ANAT, dl. Aurelian Marin şi executivul ANAT, alături de câţiva dintre membrii boardului de conducere a ANAT au dezbătut teme de interes pentru activitatea agenţiilor, legate de licenţiere, asigurările de insolvabilitate şi faliment pe care agențiile sunt obligate prin lege sa le aibă, problemele de legislație a muncii, modul de aplicare a legii tichetelor de vacanta, teme de fiscalitate specifică agenţiilor de turism, subiecte legate de relaţia cu hotelierii şi alţi furnizori de servicii turistice.
Corina MartinLa întâlnirea de ieri am prezentat bilanţul anului 2015 pe Litoral şi în Delta Dunării, precum şi strategia de promovare Mamaia Style, stabilita de Comisia Monitorizare a Taxei de Promovare din cadrul ALDD. Am prezentat noile rute aeriene în plan, pe care le-am introdus prin eforturi comune derulate împreună cu conducerea Aeroportului „Mihail Kogălniceanu” Constanţa, am prezentat condițiile programului Constanta City Break, lista târgurilor la care invităm GRATUIT agențiile ANAT sa participe, în standul Asociației Litoral-Delta Dunării si am oferit din nou agențiilor de turism broșurile şi filmele de promovare Mamaia în limbile engleză, italiană, turcă, ebraică, poloneză şi greacă.
De asemenea, am consultat cele 40 de agentii de turism prezente, pentru proiecte, evenimente şi strategii de promovare ce vor fi finanţate prin Taxa de Promovare Mamaia. Continuăm astfel un dialog constant cu operatorii privaţi din turismul local pentru promovarea şi dezvoltarea turismului în destinaţiile pe care le reprezentăm”, a declarat preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, Corina Martin.

Cauti un rulment si nu il gasesti? Te ajutam noi - www.rulmentistoc.com

Sending
User Review
5 (1 vote)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Strategia de promovare si bilantul Mamaia Style 2015, dezbatute in cadrul unei intalniri a ANAT cu agentiile de turism”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI