Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Sute de agenti de turism si jurnalisti, adusi la mare pentru promovarea litoralului

litoralul-romanesc
Începând de săptămâna trecută, pe litoral şi în Delta Dunării, au loc mai multe infotripuri cu agenţi de turism şi reprezentanţi mass-media, care vizitează locaţii hoteliere, de alimentaţie publică şi agrement.

Deşi nu mai vorbim de o acţiune unică, organizată de ANAT şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării, aceste infotripuri, desfăşurate în perioade diferite, aduc pe litoral şi în Delta Dunării, în total, un număr de aproximativ 400 de agenţi de turism. Am început sezonul infotripurilor cu cele ale agenţilor de turism şi jurnaliştilor din Turcia şi Italia, organizate de Asociaţia Litoral – Delta Dunării, în perioada 1 – 3 mai, care au fost integraţi în evenimentele care se desfăşurau la acel moment – Parada de deschidere a sezonului estival şi deschiderea oficială a cluburilor„, declară Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.
Se pare că a fost lansat, astfel, un nou trend, şi anume integrarea acestor agenţi de turism şi a jurnaliştilor în evenimentele pe care Asociaţia Litoral – Delta Dunării le organizează la momentul respectiv.
Aşa se face că, săptămâna acesta, se vor afla în infotrip în Delta Dunării şi pe litoral, agenţii de turism şi jurnaliştii aduşi de Agenţia Bibi Touring care vor fi prezenţi la evenimentul Smart Driving Series de duminică, la Maritimo Shopping Center.
Săptămâna viitoare, este programat infotripul Federaţiei de Promovare a Turismului din Moldova, care va aduce pe riviera românească 40 de agenţi de turism şi jurnalişti. Aceştia vor vizita hoteluri şi atracţii locale din toate staţiunile şi vor ajunge vineri, 5 iunie, în staţiunea Mamaia.
Susținem eforturile tour-operatorilor români și străini pentru a aduce în vizită agenți de turism care apoi, la întoarcerea în agențiile lor, să vândă cu mai multă încredere vacanțe în destinațiile pe care noi le promovăm. Strategia noastră Mamaia Style 2015 e să integrăm infotripurile și agenții de turism în evenimentele de la Mamaia„, a declarat președintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, Corina Martin.

Sending
User Review
0 (0 votes)

Mai multe știri despre:

S-ar putea sa-ţi mai placă şi...

0 comentarii la “Sute de agenti de turism si jurnalisti, adusi la mare pentru promovarea litoralului”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITĂȚI

Ne gasesti si pe Facebook

AUTO

CULTURĂ

TEATRU

RELIGIE

POLITICĂ

SOCIAL

CINEMA

JUSTIȚIE

Închiriere Apartament de LUX

ABONARE LA ȘTIRI

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

PARTENERI